Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Dany wzór należy zastosować w tworzonym własnoręcznie temacie z nazwą swojego państwa na forum "Rekrutacja"
Polecam zapoznać się najpierw z Fabułą i wskazówkami dotyczącymi gry
[b]Znak państwa:[/b]
[b]Oficjalna nazwa państwa:[/b]
[b]Nieoficjalne nazwy państwa:[/b]
[b]Nazwa ludu:[/b]
[b]Imię Władcy:[/b]
[b]Rodzina królewska:[/b]
[b]Ustrój panujący:[/b]
[b]Stolica:[/b]
[b]Pozostałe miasta:[/b]
[b]Mapa:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Opis społeczeństwa:[/b]
[b]Cecha Narodowa:[/b]
Rodzina królewska: wymienić członków rodziny w przypadku ustroju zapewniającego władzę dziedziczną. W przypadku republiki czy też innego ustroju należy wpisać przykładowo stronnictwa. Wymarcie linii władcy/zmiana ustroju państwa z władcą elekcyjną - może doprowadzić do przegranej gracza.
Ustrój panujący: zalecana monarchia, systemy odbiegające od niej, np. Republiki są możliwe do wzięcia lecz są one trudniejsze do utrzymania.
Stolica: Główne miasto gracza - siedziba władcy.
Pozostałe miasta: jeżeli posiadasz - miasta zdobyte dzięki rozdzielonym punktom w ilość są etnicznie takie same jak twojego ludu; miasta zdobyte dzięki punktom rozdzielonym w siłę są podbite, ludność je zamieszkująca nie jest członkiem twojego ludu.
Mapa: przedstawiająca lokację twojego państwa.
Historia: lepsze, dłuższe opowiadanie = bardziej dopasowane wydarzenia i lepszy role playing.
Opis społeczeństwa: tak samo jak powyżej, bardziej w formie opisu aniżeli opowiadania.
Cecha Narodowa: Każdy naród posiada swoją specyficzną cechę, jeden może lepiej radzić sobie w handlu, inny w żołnierce, a jeszcze inny w rozwoju kultury, bądź może on słynąć ze swojej religijności czy też właśnie świeckości. Każda cecha pozytywna pociąga za sobą negatywną. Gracz może zasugerować te cechy lecz wybór ich należy do Mistrza Gry. Nijakość to też cecha.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty